Wednesday, May 07, 2008

aiyo yoh..

alamak, penat siol kene buat documentation for the BT project. Dahlah tadi MD call, kene taruk dimension tulah, annotate nilah. As if contractor baca betul2 dwgs aku?? Dorg bile project to da one week bergerak baru nak tanye aku for details, Amoy whats this? Amoy how to do that?macam aku tak tau pulak dorg nye tebiat. Anyway, tadi sedang aku tengah layan tension pasal orang tue tu membebel about my lack of info in the dwgs, terpancul lah sentence yang bagi aku, kelakar giler, kalau tak kelakar, lame lah...

'' tidakkah kau nampak apa yang telah aku hantar...?? '' or something like that. Otak aku pun tak betul juga eh? Macam berbual dalam bahasa melayu kuno, oops, bahasa baku. Senang cakap macam zaman Hang Tuah but without the pantun lah. Silap hari bulan betul2 aku cakap macam ni bila berbual ngan orang.

Sebenarnya, dah lama juga timbul idea nak tulis dalam bahasa melayu, bukan bahasa pasar tapi BAHASA MELAYU. Tapi aku betul2 rimas dan cukup tak sabar bila bab membaca balik sebab its all too flowery. Ini belum start tulis lagi nie... Tapi (aku sidetrack sikit) aku tak boleh disalahkan kerana tak ada kesabaran. Zaman kita sekarang ni nak semua benda cepat , chop2, on time. Macam aku ni, as im typing, bukan aku type words in full but in sms lingo. Nak cepat katakan. Bila tak ada internet, ish, CHOY, jangan cakaplah, aku boleh gila seh. Cuba kau bayangkan, im in singapore and boss is in God knows which country, if not for internet, macam mana nak berkomunikasi dan hantar dwgs, etc? Lebih baik aku tak keje, which is a very lovely thought i might add.

Fikiran aku tak bercelaru, cuma perasaan aku ni tak tentu arah. Nak kata lovesick, tak jugak cuma aku ni skarang addicted sangat lah dengan series Nodame due to tamaki hiroshi who just exudes coolness and hotness. And also takuya kimura, iiiissshhhh, he is even more sexy.. macam nak cair when he makes that brooding sulky face..whahahha...

klah, nak sambung buat keje, aku macam nak cabut ajerr......

No comments: